09 listopada 2011

Jak wytrzymać na diecie? – część druga


Źródło: www.sxc.hu
To pytanie nurtuje niejedną osobę. W zasadzie zawsze, kiedy rozpoczynamy dietę zaczynamy się zastanawiać czy uda nam się na niej wytrwać. Zawsze przychodzą te ciężkie dni, kiedy po prostu mamy wszystkiego dość i najchętniej zaprzestalibyśmy tej ciężkiej walki z tymi zbędnymi kilogramami.

Nie daj się złym myślom! Staraj się wytrwać w swoim postanowieniu, a sama zobaczysz, że to Ci się naprawdę opłaci. Dieta (jeśli oczywiście jest racjonalna i dobrze zaplanowana) poprawia nie tylko sylwetkę ale również stan zdrowia. Dlatego też jeśli masz problem ze zdrowiem, dręczą Cię dolegliwości ze strony układu pokarmowego, to dieta będzie naprawdę dobrym rozwiązaniem. Moim sposobem na poprawienie motywacji jest wizualizacja. Patrzę na kobiety, które mają sylwetkę, jaka mi się marzy. Czytam o tym, jak wiele treningów muszą one przechodzić i jak ciężką pracą dochodzą do swojej obecnej figury. To pomaga mi zebrać się w sobie i również przestać użalać się nad swoją niedolą. Lubię również czytać o osobach, które duże schudły ponieważ to również pokazuje mi, że naprawdę można i jeśli ja się postaram, to także będę mogła doskonale wyglądać. Innym sposobem na poprawienie mojej motywacji do pozostania na diecie są częste spotkania ze znajomymi. Staram się jak najmniej czasu spędzać sama w domu. Wiem, że nic tak źle nie działa, jak dołowanie się na kanapie. To naprawdę może zniszczyć plany o gruntownej metamorfozie.