21 października 2011

Słodycze – nasza słabość!


Źródło: www.sxc.hu
Nadeszła jesień. Wkrótce dni staną się już bardzo krótkie a chłód skutecznie zniechęci nas do wychodzenia z ciepłego domu. Dlatego też w takie dni większość z nas szuka sposobu na to, aby poprawić sobie posępny nastrój i choć na chwilę zapomnieć o tej nieprzyjemnej aurze. A może odrobina słodyczy?

Oczywiście słodka chwila od czasu do czasu nikomu nie zaszkodzi. Niemniej jednak jeśli będziesz sobie na nią pozwalała zbyt często może się to dla Ciebie źle skończyć. Ja sama z własnego doświadczenia wiem, jak trudno odmówić sobie wieczoru spędzonego na kanapie z ulubionym przysmakiem w ustach. To naprawdę duże odprężenie. Pozwala nam zapomnieć o tych wszystkich utrapieniach i zmartwieniach. Niemniej jednak to nie jest jedyny sposób na to, żeby się zrelaksować. Jeśli odrobinę się postarasz. To z pewnością uda Ci się. Moim niezawodnym sposobem na poprawę samopoczucia bez konieczności objadania się są ćwiczenia. Zawsze kiedy mam zły nastrój wybieram się na fitness. Mogę się wtedy spotkać z koleżankami i porozmawiać z nimi na typowo kobiece tematy. To mnie naprawdę bardzo odpręża i sprawia, że zapominam o tym, co jeszcze niedawno mnie tak strasznie dołowało. Jeśli mam taki dzień, że nie mam ochoty na ćwiczenia, to wówczas często decyduję się na wykonanie sobie zdrowej sałatki owocowej lub warzywnej. To również bardzo dobra alternatywa. Nie musimy bowiem wówczas martwić się o nadprogramowe kilogramy. Możemy zatracić się w przyjemności spożywania czegoś naprawdę smacznego a przy tym niesamowicie zdrowego.