04 października 2011

Mój własny sposób na zgrabną sylwetkę – część druga

Źródło: www.sxc.hu
W poprzedniej części tego artykułu powiedziałam Ci jak trudne było dla mnie przestawienie się na zupełnie nowy tryb życia. Wskazałam Ci również na to, że ćwiczenia w domu wymagają dużego samozaparcia i mobilizacji. Jeśli nie jesteś odpowiednio silną osobą znacznie lepiej będzie dla Ciebie jeśli zapiszesz się gdzieś na fitness lub też inne zajęcia.

Trudno było mi również przestawić swój styl życia oraz sposób odżywiania się. Do tej pory nie musiałam uważać na to co jem. Jadłam dosłownie wszystko to co chciałam i w takich ilościach, jak miałam na to ochotę. Teraz natomiast okazało się, że nie mogę sobie już na tak wiele pozwolić. Trochę czasu i wysiłku kosztowało mnie skomponowanie nowego jadłospisu. Przede wszystkim usunęłam z niego wszelkie niezdrowe potrawy smażone. Zaniechałam również spożywania obiadów na mieście. Nie powiem nie raz miałam ogromną ochotę przekąsić coś. Niemniej jednak wiedziałam, że nie jest to najlepszy pomysł. W związku z tym ile mogłam tyle czekałam na mój domowy, zdrowy obiadek. Włączyłam do diety dużo więcej zdrowych warzyw oraz owoców. Dzięki nim mój organizm otrzymał właściwą porcję błonnika. To bardzo ważne ponieważ już od dłuższego czasu miałam problemy trawieniem. Teraz wreszcie się ich pozbyłam. Oczywiście nie zrezygnowałam ze wszystkich przyjemności. Nadal od czasu do czasu zjem coś słodkiego lub niezdrowego Fast Fooda. Wszystko jest dla ludzi. Ale trzeba sobie ograniczyć tego typu przyjemności.